منچستریونایتد به جمع مشتریان ستاره رئال مادرید پیوست

منچستریونایتد به جمع مشتریان ستاره رئال مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد علاقه زیادی به اورلین شوامنی دارد و می خواهد این ستاره فرانسوی رئال مادرید را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از منابع اسپانیایی همچون اسپورت، چند روز قبل بایرن مونیخ تماسی با سران رئال مادرید گرفت تا شرایط خرید اورلین شوامنی را بررسی کنند. توماس توخل یکی از طرفداران بزرگ این هافبک 23 ساله است و حالا شیاطین سرخ نیز می خواهند وارد رقابت برای خرید شوامنی شوند و اریک تن هاگ از مسئولان باشگاه خواسته که برای خرید این بازیکن، از هیچ تلاشی دست نکشند.

به نقل از سایت گل، شوامنی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2022 با رقم 80 میلیون یورو از موناکو به رئال مادرید پیوست و در فصل اول حضورش در سانتیاگو برنابئو، فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد و در نهایت به یک نیمکت نشین تبدیل شد. حالا با آمدن جود بلینگام، سخت به نظر می رسد که شوامنی جایگاه مطمئنی در ترکیب کارلو آنچلوتی داشته باشد. 

حالا منچستریونایتد که در این تابستان خریدهای بزرگی مثل میسون مونت، آندره اونانا و راسموس هویلوند انجام داده، بعید به نظر می رسد که پول زیادی برای خرید شوامنی خرج کنند، اما تن هاگ توجهی به این موضوع ندارد و به سران باشگاه برای خرید شوامنی فشار می آورد.

4416