عکس؛ حرکت رابونای خرید جدید رئال مادرید در تمرینات

عکس؛ حرکت رابونای خرید جدید رئال مادرید در تمرینات

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این روز ها اردوی خود را در ایالات متحده آمریکا و در شهر لس آنجلس ادامه می دهد و بدین ترتیب کارلو آنچلوتی و کادر فنی رئال مادرید به دنبال این هستند که به خوبی تیم خود را برای فصل جدید که فصل سنگینی هم هست آماده کنند.

به گزارش فوتبالی، اورلین شوامنی که در این تابستان به رئال مادرید پیوسته است، هواداران رئال مادرید را در بازی های دوستانه ای که مادریدی ها داشته اند، به عنوان یک هافبک دفاعی امیدوار کرده است. البته به نظر می رسد که شوامنی بیشتر بتواند در کار های دفاعی به کمک تیم بیاید و برای بازیسازی هجومی سایر هافبک ها باید این کار را انجام دهند.

شوامنی در تمرین اخیر رئال مادرید یک حرکت ویژه از خود ارائه داد و به شکلی رابونا پاس داد و به توپ ضربه زد. صفحه رسمی رئال مادرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار این تصویر به زبان فرانسوی نوشت :" کیفیت " تا بدین ترتیب این حرکت اولین شوامنی را در تمرینات رئال مادرید مورد توجه قرار دهد.

شوامنی فرانسوی در حال حاضر 22 ساله است و در این تابستان از موناکو به رئال مادرید آمده است و خیلی ها معتقدند که این بازیکن می تواند یکی از سه ضلع اصلی خط هافبک رئال مادرید در آینده را تشکیل دهد.

1470