دومین خرید تابستانی رئال مادرید در آستانه نهایی شدن

دومین خرید تابستانی رئال مادرید در آستانه نهایی شدن

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با موناکو برای خرید اورلین شوامنی هافبک ملی پوش تیم ملی فرانسه با مبلغ بیش از 100 میلیون یورو به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه اتلتیک گزارش داده است که رئال مادرید و موناکو به توافق شفاهی رسیده اند و در حال حاضر به دنبال نهایی کردن پروسه اداری و امضای قراردادها هستند تا این بازیکن 22 ساله به زودی به صورت رسمی به رئال مادرید ملحق شود.

شوامنی با وجود پیشنهاد تیم هایی نظیر پی اس جی، لیورپول و منچستریونایتد به میل شخصی خودش به رئال مادرید ملحق خواهد شد. وی نقشی کلیدی در قرار گرفتن موناکو در رتبه سوم لیگ فرانسه در فصل اخیر داشت که 35 بازی در لیگ فرانسه انجام داد و سه گل و دو پاس گل ثبت کرد و در مسابقات اروپایی نیز یازده بازی انجام داد. این بازیکن با عملکرد خوبش جایگاهش را در لیست تیم ملی فرانسه پیدا کرد و به نظر می رسد که جای کاسمیرو را در ترکیب رئال مادرید می گیرد چرا که بازیکن برزیلی کار سختی برای رقابت با وی برای حضور در ترکیب خواهد داشت.

شوامنی اولین بازی ملی خود را در سپتامبر 2021 داشت و تا کنون ده بازی ملی داشته است. این بازیکن در آکادمی بوردو رشد کرده که در این تیم 37 بازی داشت و در ژانویه 2020 به موناکو ملحق شد. شوامنی 95 بازی در موناکو در دو سال و نیم اخیر داشته است.

4125