اولین تصاویر از پا به توپ شدن خرید تابستانی رئال مادرید

اولین تصاویر از  پا به توپ شدن خرید تابستانی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی هافبک فرانسوی که در این تابستان با 80+20 میلیون یورو از موناکو به رئال مادرید آمده، روز سه شنبه در والدبباس معارفه شد.

به گزارش فوتبالی، روند ساخت و ساز در ورزشگاه برنابئو باعث شده تا رئال مادرید چاره ای جز برگزاری مراسم های معارفه در شهرک ورزشی خود یعنی والدبباس نداشته باشد. شوامنی پس از اتمام اردوی تیم ملی فرانسه تصمیم گرفت که به مادرید سفر کند و روز سه شنبه تست پزشکی را پشت سر گذاشت و در مادرید معارفه شد. نکته جالب در مورد این بازیکن این بود که در اولین سخنرانی خود به عنوان بازیکن رئال به زبان اسپانیایی صحبت کرد. در حقیقت مرسوم است که بازیکنان تازه وارد به زبان کشور خودشان صحبت کنند تا مرتکب تپق یا اشتباهی نشوند اما این بازیکن با اعتماد به نفس به زبان اسپانیایی صحبت کرد.

شوامنی در کنار کاماوینگا، مندی و بنزما چهار فرانسوی ترکیب رئال مادرید را در فصل آینده تشکیل خواهند داد. اورلین پس از درخشش در رئال مادرید و تیم ملی فرانسه در حالی که از پی اس جی و لیورپول هم پیشنهاد داشت، در نهایت ترجیح داد که به رئال مادرید بیاید و شماره 18 رئال را در فصل آینده به تن می کند، شماره ای که فصل قبل در اختیار گرت بیل بود.

4125