هافبک فرانسوی از رئال مادرید دور شد

هافبک فرانسوی از رئال مادرید دور شد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکا گزارش داده است که انتقال اورلین شوامنی هافبک فرانسوی به رئال مادرید در تابستان 2022 منتفی شده است چرا که رئال ترجیح می دهد که این انتقال در سال 2023 انجام شود.

به گزارش فوتبالی، درخواست 70 میلیون یورویی موناکو برای فروش شوامنی باعث شده تا رئال مادرید از جذب وی عقب نشینی کند. از سویی مدیران رئال تصور می کنند که با حضور کاماوینگا، والورده، کاسمیرو، کروس و مودریچ و احتمال ماندن سبایوس، خط هافبک تیم برای فصل 23-2022 تکمیل است و نیازی به تقویت در این پست نیست. بدین ترتیب رئال به شوامنی اعلام کرده است که ترجیح می دهد که خرید ستاره جوان موناکو را به تعویق بیاندازد.

البته موناکو در فکر فروش شوامنی است و این بازیکن که در جام جهانی پیش رو حضور خواهد داشت، انگیزه بالایی برای حضور در یک تیم بزرگ تر دارد که لیورپول و چلسی با ارامش منتظر خرید وی هستند.

مارکا البته گزارش داده است که رئال نه تنها شوامنی بلکه هیچ خرید دیگری در خط هافبک نخواهد داشت و جذب رایگان آنتونیو رودیگر و کیلیان امباپه و بازگرداندن فران گارسیا از رایو برای حضور در پست دفاع چپ با قیمتی حدود پنج میلیون یورو تنها تحولات تابستانی رئال مادرید هستند.

4125