عکس؛ خرید گرانقیمت رئال مادرید در تست پزشکی

عکس؛ خرید گرانقیمت رئال مادرید در تست پزشکی

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی هافبک فرانسوی با قراردادی شش ساله و با مبلغ 80+20 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست تا به یکی از گران ترین خریدهای تاریخ این باشگاه تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، شوامنی پس از درخشش در موناکو و تیم ملی فرانسه راهی رئال مادرید شد. بالا رفتن سن کاسمیرو باعث شد تا مدیران رئال بالاخره به این فکر بیافتند تا به فکر خرید رقیب و جایگزین برای وی بیافتند که به نظر می رسد که شوامنی به خوبی می تواند این نقش را ایفا کند.

شوامنی روز سه شنبه به مادرید سفر کرد تا در رئال مادرید معارفه شود. وی به سنت همیشگی در ابتدا در تست پزشکی باشگاه رئال مادرید حضور پیدا کرد تا بعد از آن قراردادش را در حضور فلورنتینو پرز امضا کند و در والدبباس معارفه شود.

شوامنی و رودیگر فعلا تنها خریدهای تابستانی رئال مادرید هستند و بدین ترتیب رئال مادرید توانسته با تقویت خود در خط هافبک و حمله به آینده امیدوار شود. شوامنی در رئال مادرید شماره 18 را به تن خواهد کرد، شماره ای که پیش از این در اختیار گرت بیل بود و با جدایی بازیکن ولزی آزاد شد. شوامنی در موناکو و تیم ملی فرانسه شماره 8 را می پوشید اما این شماره در رئال مادرید متعلق به تونی کروس است.

4125