قیمت هافبک مورد نظر رئال مادرید به 100 میلیون نزدیک شد

قیمت هافبک مورد نظر رئال مادرید به 100 میلیون نزدیک شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید شاید مجبور شود که برای خرید اورلین شوامنی هافبک موناکو مبلغی در حدود 100 میلیون یورو هزینه کند.

به گزارش فوتبالی، منابع مختلف گزارش داده اند که موناکو برای فروش هافبک 22 ساله مبلغ 80 میلیون یورو نقدی طلب کرده اما با پاداش هایی که بر اساس عملکرد تعیین شده، این مبلغ می تواند به 100 میلیون یورو برسد. در حال حاضر هم پاریسن ژرمن و هم لیورپول شرایط جذب هافبک تیم ملی فرانسه را دنبال می کنند اما به نظر می رسد که قرار نیست که انتقال این بازیکن اسان و ارزان باشد.

کلوپ شخصا به شوامنی علاقمند است و به شدت در تلاش است تا بازیکن موناکو را به خدمت بگیرد در حالی که پی اس جی به خواست امباپه در تلاش است تا این هافبک را به خدمت بگیرد.

مارکا گزارش داده است که نکته مهم برای رئال این است که خود این بازیکن حضور در برنابئو را به سایر گزینه هایش ترجیح می دهد. حضور هموطنانش نظیر مندی، کاماوینگا و بنزما روند هماهنگی را با رئال برایش ساده تر می کند. کاسمیرو هافبک دفاعی رئال مادرید با بالا رفتن سنش به جایگزین نیاز دارد که به نظر می رسد که شوامنی بتواند گزینه مناسبی باشد. اورلین در تیم ملی فرانسه نیز به عنوان جایگزین انگولو کانته شناخته می شود.

4125