چرا هافبک تازه‌وارد رئال مادرید شماره 18 را انتخاب کرد؟

چرا هافبک تازه‌وارد رئال مادرید شماره 18 را انتخاب کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی هافبک تیم ملی فرانسه در این تابستان با مبلغ 80+20 میلیون یورو به رئال مادرید ملحق شد و روز سه شنبه در والدبباس معارفه شد.

به گزارش فوتبالی، شوامنی پس از  آن که با  پیراهن شماره 18 با حضور پرز، پدر و مادر و عمویش معارفه شد، به سالن کنفرانس رفت و در مورد مسائل مختلف با خبرنگاران صحبت کرد. شوامنی در مورد دلیل انتخاب شماره 18 گفت:" در سالهای اخیر شماره هشت را به تن می کردم اما در رئال مادرید این شماره متعلق به کروس است. در مورد شماره های خالی پرسیدند و به من گفتند که شماره هجده خالی است که شبیه ترین شماره به هشت است و به همین خاطر آن را انتخاب کردم."

وی در این باره که چرا رئال مادرید را به سایر پیشنهادهایش علی الخصوص پاریسن ژرمن ترجیح داده، بیان کرد:" به محض ورود رئال مادرید به مذاکرات، به وکیلم گفتم که انتقال باید نهایی شود. گزینه های دیگری هم پیش روی من بود اما رئال مادرید رویای من بود که به تحقق رسید. وقتی کامبک های رئال مادرید در اروپا را می دیدم، به وکیلم پیام دادم و گفتم:"هر کاری می توانی بکن تا به رئال مادرید بروم!""

شوامنی  از کوبی برایانت و مایکل جردن اسطوره های بسکتبال دنیا به عنوان الگوهای ورزشی خود نام برد. وی در این باره که آیا امباپه در  اردوی تیم ملی فرانسه به او فشار آورده به پی اس جی برود یا نه هم صحبت کرد:" کیلیان در پاریس ماندنی شد و می دانست که قصد ترک موناکو را دارم. در اردوی تیم ملی از من پرسید که ایا به پی اس جی خواهم رفت. به او گفتم که گزینه اصلی من رئال مادرید است و حرفم را درک کرد."

4125