آخرین تلاش بارسلونا برای جذب ستاره منچسترسیتی

آخرین تلاش بارسلونا برای جذب ستاره منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حال آماده کردن آخرین پیشنهاد خود برای جذب ژائو کانسلو ستاره پرتغالی منچسترسیتی است و در صورت شکست خوردن در این پروژه، به سراغ جذب ایوان فرسندا خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، کاتالان ها برای مدت طولانی است که کانسلو را زیر نظر دارند. آن‌ها در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه 2023 نیز می خواستند از جروبحث میان کانسلو و پپ گواردیولا بیشترین بهره را ببرند و این ستاره پرتغالی را با قرارداد قرضی جذب کنند، اما در نهایت کانسلو راهی بایرن مونیخ شد و حالا به سیتی بازگشته. سیتیزن ها قیمت کانسلو را 70 میلیون یورو تعیین کرده و حالا باشگاه های اروپایی به خاطر قیمت بالایش، از خرید او صرف نظر کرده اند. 

به نقل از سایت گل، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در آستانه از دست دادن عثمان دمبله به پاریسن ژرمن تنها با مبلغ 50 میلیون یورو هستند. لاپورتا سعی دارد تا با استفاده از بخشی از این پول به سراغ کانسلو برود. 

کانسلو در حال حاضر در اردوی پیش فصل منچسترسیتی در کره جنوبی حضور دارد و در بازی های دوستانه پیش فصل نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و شاید پپ گواردیولا را از فروشش منصرف کند. به هر حال لاپورتا و ژاوی می دانند که کار آسانی برای خرید او ندارند.

4416