بارسلونا قید جذب بازیکن منچسترسیتی را زد

بارسلونا قید جذب بازیکن منچسترسیتی را زد

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های اخیر حرف و حدیث هایی درباره این که بارسلونا به دنبال جذب ژائو کانسلو است، به گوش می رسید اما در نهایت به نظر می رسد که آبی و اناری ها قید به خدمت گرفتن این بازیکن را زده اند.

به گزارش فوتبالی، ژائو کانسلو در زمستان گذشته به طور قرضی راهی بایرن مونیخ شد و با به پایان رسیدن فصل 2022/23 دوباره به منچسترسیتی برگشته است. البته منچستر سیتی به دنبال این است که این بازیکن را به فروش برساند چرا که پپ گواردیولا اعتقادی به کانسلو ندارد.

به گفته موندو دپورتیوو، بارسلونا به دنبال این بوده است که این بازیکن پرتغالی را به طور قرضی به خدمت بگیرد اما منچستر سیتی دیگر برنامه ای برای فروش قرضی کانسلو ندارد و می خواهد به طور دائمی بازیکن پرتغالی خود را به فروش برساند. بارسلونا از لحاظ مالی در شرایطی نیست که بتواند به طور دائمی کانسلو را خریداری کند و همین قضیه موجب می شود تا قید جذب او را بزند.

ژائو کانسلو در حال حاضر 29 ساله است و توانایی بازی در پست های مدافع کناری را دارد. بارسا به دنبال جذب یک مدافع راست است چرا که فعلا ژول کنده به عنوان مدافع راست در تیم ژاوی ایفای نقش می کند.

1471