صحبت‌های جالب ستاره منچسترسیتی که قرضی به بارسلونا پیوسته

صحبت‌های جالب ستاره منچسترسیتی که قرضی به بارسلونا پیوسته

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو ستاره پرتغالی بارسلونا می گوید که آماده است در هر پستی که ژاوی هرناندز از او بخواهد، بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023، بارسلونا توانست به صورت قرضی، ژائو کانسلو را به خدمت بگیرد. کانسلو بعد از جام جهانی 2022، رابطه خوبی با پپ گواردیولا نداشت و نیم فصل دوم سال قبل را به صورت قرضی در بایرن مونیخ توپ زد. بایرن شانس خرید کانسلو را داشت، اما سران این باشگاه این پیشنهاد را رد کردند. 

به نقل از سایت گل، کانسلو به اسپورت گفت: "ژاوی به من در زمین آزادی عمل می دهد و من آن را دوست دارم. از اینکه در مرکز زمین بازی کنم، خوشحال می شوم، ولی مشکلی با بازی کردن در خارج از زمین ندارم. هرکاری که ژاوی از من بخواهد انجام خواهم داد. همیشه می خواستم پیراهن بارسلونا را بپوشم و به مردم نشان دهم که رسیدن به بارسلونا کار بسیار سختی است. می خواهم کارهای بزرگی با این باشگاه انجام دهم. آرزوی من، بازی کردن برای بارسلونا بوده و این باشگاه رویایی من است و تمامی دوستانم از این موضوع با خبرند. همچنین تمامی اسطوره های فوتبالی من، روزی پیراهن بارسلونا را پوشیده اند."

4416