چرا انتقال ستاره منچسترسیتی به بارسلونا به تعویق افتاده؟

چرا انتقال ستاره منچسترسیتی به بارسلونا به تعویق افتاده؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که تمام خبرگزاری ها و رسانه ها از انتقال ژائو کانسلو به بارسلونا مطمئن بودند، اما با وجود اینکه تنها کمتر از 2 روز به پایان پنجره نقل و انتقالات باقی مانده، این انتقال صورت نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، پس از رقابت های جام جهانی 2022، ژائو کانسلو به زمان بازی اش در منچسترسیتی اعتراض کرد و رابطه اش با پپ گواردیولا، تیره و تار شد. او در نیم فصل دوم فصل گذشته به بایرن مونیخ قرض داده شد و حتی باواریایی ها هم او را به انگلستان پس فرستاند. حالا بارسلونا از مدت ها پیش به دنبال جذب مدافعی مثل او بود توانست به توافقات کامل با منچسترسیتی دست پیدا کند و حتی خود بازیکن آماده است که با یک پرواز از لیسبون به سمت بارسلون، ترانسفر خود را تکمیل کند. 

به نقل از سایت گل و اتلتیک، این انتقال هنوز در حال انجام است، اما به خاطر شرایط مالی اسفناک کاتالان ها، به تعویق افتاده. بارسلونا قرار بود یک مبلغی از شرکت آلمانی لیبرو فوتبال دریافت کند، اما این پول هنوز به حساب آن ها واریز نشده است. خوان لاپورتا و فران اولیو خزانه دار بارسلونا حالا در نظر دارند تا امضای یک چک گارانتی شده، 20 میلیون یورو دریافت کنند و کانسلو را به بارسلونا بیاورند.

4416