رقابت بارسلونا با اینتر بر سر بازیکن منچسترسیتی

رقابت بارسلونا با اینتر بر سر بازیکن منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو، مدافع کناری منچسترسیتی بازیکنی است که به نظر می رسد در این تابستان در لیست خروج سیتیزن ها قرار گرفته است و باید دید که در نهایت راهی کدام تیم خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، کانسلو در ژانویه گذاشته به طور قرضی راهی بایرن مونیخ شد. در حقیقت پپ گواردیولا در حال حاضر اعتقادی به این بازیکن پرتغالی ندارد و او را در لیست خروج خود قرار داده است. بایرن مونیخ می توانست با پرداخت 70 میلیون یورو خرید ژائو کانسلو را نهایی و دائمی کند اما چنین کاری نکرد تا بازیکن پرتغالی دوباره به منچستر سیتی برگردد.

اکنون به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، بارسلونا یکی از مشتری های ژائو کانسلو است. البته بارسلونا این بازیکن را به طور دائمی نمی خواهد بخرد بلکه به دنبال خرید قرضی او به مدت یک فصل است. بارسا به دنبال جذب یک مدافع راست است و کانسلو بازیکنی است که هم توانایی بازی در پست مدافع راست و هم توانایی بازی در پست مدافع چپ را دارد.

البته یک مشکل در راه بارسلونا برای جذب این بازیکن وجود دارد و آن هم این است که کانسلو در حال حاضر سالانه 8 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند و بارسا نمی تواند چنین رقمی را به او بدهد و در صورت خرید قرضی او، کانسلو باید حقوق خود را کاهش دهد.

از سوی دیگر اینتر هم به دنبال جذب کانسلو است با این تفاوت که اینتر به دنبال خرید دائمی او است و کانسلو را به طور قرضی نمی خواهد. منچسترسیتی دوست دارد این بازیکن را به طور دائمی بفروشد و همین قضیه شانس اینتر را در راه جذب این بازیکن افزایش می دهد.

1470