دلیل طول کشیدن روند انتقال مدافع منچسترسیتی به بارسلونا

دلیل طول کشیدن روند انتقال مدافع منچسترسیتی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - کمتر از یک هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است و بارسلونا باید به دنبال رفع مشکلات اقتصادی خود باشد تا بتواند برای خرید بازیکنان مورد نظرش اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا سخت در تلاش است تا ژائو کانسلو مدافع کناری منچسترسیتی و بازیکن محبوب ژاوی هرناندز را به خدمت بگیرد. آنها امیدوار هستند که با دریافت قسط دوم اهرم اقتصادی خود از "بارسا استودیوز" بتوانند جذب مدافع پرتغالی را نهایی کنند چرا که فعلا شرایط مالی این کار را ندارند. در واقع دلیل طولانی شدن روند انتقال کانسلو نیز همین بوده است.

در حقیقت بارسلونا اهرم اقتصادی جدیدی را با قراردادی با شرکتی آلمانی فعال کرده است و با دریافت قسط 20 میلیونی در طول هفته، شرایط مالی بهتری خواهد داشت و می توانند قرارداد مارکوس آلونسو، اینیاکی پنیا و اینیگو مارتینز را نیز ثبت کنند و کانسلو را به صورت قرضی به خدمت بگیرند. در حال حاضر سیتی و بارسلونا برای انتقال قرضی کانسلو به توافق رسیده اند و فقط باید مبلغ خرید در تابستان آینده مشخص شود. گفته می شود که باشگاه انگلیسی این مبلغ را 30 میلیون یورو تعیین کرده است. 

کانسلو فعلا تنها خرید قطعی بارسلونا به شمار می رود اما ژاوی خواستار خرید یک هافبک هم شده است (لوسلسو گزینه محبوبش است) و به جذب ژائو فلیکس امید بسته است اما بارسا پیش از آن باید بتواند که از بازیکنانی نظیر آنسو فاتی یا فران تورس درآمدزایی کند تا مشکلات مالی خود را کاهش بدهد.

4125