اولین صحبت‌های مارتینز پس از پیوستن به بارسلونا

اولین صحبت‌های مارتینز پس از پیوستن به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - اینیگو مارتینز به عنوان بازیکن آزاد پس از به پایان رسیدن قراردادش با اتلتیک بیلبائو به بارسلونا پیوست و باید دید که اوضاع برای این مدافع اسپانیایی در جمع آبی و اناری پوشان به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی، اینیگو مارتینز که در حال حاضر 32 سال دارد، قراردادی دو ساله با بارسلونا بسته است. بند فسخ قرارداد او 400 میلیون یورو است و از سوی دیگر او قرار است سالانه 9 میلیون یورو در بارسا دستمزد دریافت کند.

اینیگو مارتینز پس از پیوستن به بارسلونا در اولین صحبت های خود گفت:" من با اشتیاق زیادی وارد این باشگاه می شوم. می خواهم با تمام وجود به این باشگاه کمک کنم. پیوستن به بارسلونا فوق العاده است. بازیکنان سال های زیادی برای چنین انتقالی صبر می کنند."

مارتینز درباره اهداف خود در بارسلونا گفت:" هدف گذاری من فتح تمام جام ها است. می دانم که چنین کاری سخت است و پیچیدگی های خاص خودش را دارد اما اگر خوب باشیم و عملکرد خوبی از خودمان نشان دهیم، نتایج مطلوبی به دست می آوریم."

مدافع اسپانیایی درباره بازی کردن زیر نظر ژاوی هرناندز گفت:" این یک افتخار است که او را به عنوان سرمربی خود داشته باشم. از زمانی که او یک بازیکن بود، من او را دنبال می کردم. کسانی که فوتبال را دوست دارند همواره چنین بازیکنانی را دنبال می کنند. داشتن او به عنوان سرمربی و چیز هایی که می تواند به من یاد بدهد فوق العاده خواهد بود.

1471