ژاوی در پیام کاغذی برای اینیگو مارتینز چه نوشته بود؟

ژاوی در پیام کاغذی برای اینیگو مارتینز چه نوشته بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به سختی و با گل لحظه آخری رونالد آرائوخو سه امتیاز شیرین را در مقابل سوسیه داد کسب کرد تا به تعویق رئال مادرید و ژیرونا ادامه بدهد و شکست هفته گذشته در خانه مقابل رئال مادرید را فراموش کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از لحظات جالب بازی بارسلونا و سوسیه داد زمانی بود که ژاوی در دقیقه 58، پیام هایش را روی یک کاغذ نوشت و آن را به دست اینیگو مارتینز رساند تا این بازیکن به خوبی بفهمد که چه دستورات تاکتیکی داشته است. البته نکته بامزه این جا بود که اینیگو به حدی روی بازی تمرکز داشت که حتی با خواندن کاغذ هم منظور دقیق ژاوی را نفهمیده بود. به همین خاطر این مدافع تا دقیقه 70 و حدود دوازده دقیقه کاغذ را در دستش داشت و مدام آن را می خواند تا بالاخره این کاغذ را دور انداخت! اینیگو در پایان بازی در پاسخ به خبرنگاران در این باره که محتوای کاغذ چه بوده که دوازده دقیقه خواندنش طول کشیده، گفت:" آن قدر نکته در آن کاغذ نوشته شده بود که نمی توانستم آن را  به خاطر بسپارم و حتی نمی توانستم آن را به هم تیمی هایم بگویم! (می خندد) "

خود ژاوی هرناندز نیز در مورد این کاغذ گفته بود:" در آن کاغذ، نکات تاکتیکی را نوشته بودم چرا که پس از تعویض هایی که داشتیم، می خواستم به بازیکنانم در مورد یارگیری بازیکنان حریف توضیح بدهم تا حواسشان باشد که هر کدام باید مسئول مهار کدام بازیکن باشند."

در حقیقت ژاوی پس از خروج فرمین و لواندوفسکی و ورود پدری و فران تورس به زمین، این دستور العمل ها را داده بود چرا که در آن زمان، تغییرات تاکتیکی در زمین ایجاد کرده بود. 

4125