ضرب الاجل هافبک اینتر به بارسلونا

ضرب الاجل هافبک اینتر به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو بروزوویچ هافبک کروات اینتر به پیشنهاد اولیه عربستانی ها پاسخ رد داده اما بعید نیست که نظرش عوض شود به خصوص اگر بارسلونا نتواند او را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بروزوویچ با پیشنهادی برای پیوستن به عربستان و  هم تیمی شدن با رونالدو در عربستان مواجه شده اما فعلا به این پیشنهاد پاسخی نداده است. گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که بروزوویچ به بارسلونا به مدت یک هفته ضرب الاجل داده است تا مشخص شود که آیا شانسی برای خرید این هافبک دارند یا نه. اگر بارسلونا موفق به خرید بروزوویچ نشود، این بازیکن تصمیم خواهد گرفت که قراردادش را با اینتر تمدید کند یا راهی عربستان شود.

بارسلونا مشکلات مالی زیادی دارد و در ابتدا باید مشکل اختلاف 54 میلیونی دستمزد بازیکنانش با سقف دستمزد تعیین شده توسط لالیگا را حل کند. کاتالان ها امید زیادی داشتند تا این مشکل را با فروش برخی بازیکنان مازاد خود نظیر آنسو فاتی و فران تورس حل کنند اما این بازیکنان تمایلی به جدایی ندارند. بارسا به خاطر همین مشکل قید خرید آردا گولر جواهر فنرباغچه را زده است. بروزوویچ یکی از گزینه های محبوب ژاوی در خط هافبک است و حالا بارسا یک هفته زمان دارد تا شانس خرید این بازیکن را افزایش بدهد.

4125