بروزوویچ: به شایعات توجه نکنید؛ عاشق اینتر هستم

بروزوویچ: به شایعات توجه نکنید؛ عاشق اینتر هستم

خبرگزاری فوتبالی – مارسلو بروزوویچ در یک پست اینستاگرامی به هواداران اینتر اطمینان داد جایی نمی‌رود و شایعات نقل و انتقالاتی که درباره او مطرح می‌شود صحت ندارد.

به گزارش فوتبالی، با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی شایعات ورود خروج تیم‌ها هم بیشتر از قبل شنیده می‌شود. در همین زمینه هم اخبار و شایعات زیادی مبنی بر جدایی بروزوویچ از تیم اینتر شنیده می‌شد اما این هافبک کروات تمام آن‌ها را تکذیب و به هواداران اینتر اعلام کرده می‌خواهد تا سال‌ها در شهر میلان بماند.

بروزوویچ در جدیدترین پست اینستاگرامی‌اش نوشته: هواداران عزیز اینتر. به خاطر احترام زیادی که برای پیراهن تیم قائلم به شایعات و صحبت‌هایی که دباره من در این چند هفته مطرح شده پاسخی ندادم و حالا هم این کار را نمی‌کنم. تنها می‌توانم بگویم که همیشه برای این لباس و این شهر که به من حس وطن می‌دهد، تمام تلاشم را می‌کنم.

این هافبک ۲۷ ساله در ادامه نوشته: فکر می‌کنم احساسات مشترکی را تجربه کرده‌ایم. مثل زمانی که در دربی با هم خوشحال بودیم. من این لباس را دوست دارم، شهر میلان را دوست دارم و به دنبال این هستم که با پیراهن اینتر برای مدت‌ها بجنگم. زنده باد اینتر!

گفتنی است بروزوویچ در سال ۲۰۱۶ از تیم دینامو زاگرب کرواسی به اینتر پیوسته است.

1101