پیشنهاد 15 میلیون یورویی بارسلونا برای هافبک اینتر

پیشنهاد 15 میلیون یورویی بارسلونا برای هافبک اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - پس از خداحافظی سرخیو بوسکتس از بارسلونا، آبی و اناری ها به دنبال جذب هافبک دفاعی هستند و به نظر می رسد که ایلکای گوندوغان تنها گزینه آن ها نیست چرا که آن ها به دنبال جذب بازیکنان دیگر نیز می گردند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا اکنون نیاز به جذب هافبک دفاعی دارد چرا که پست هافبک دفاعی بارسلونا با جدایی بوسکتس نیاز به بازیکن جدید دارد. گوندوغان در یک قدمی پیوستن به بارسلونا است و به نظر می رسد که تنها اعلام رسمی این انتقال باقی مانده است اما بازیکن دیگری هم هست که بارسا زیر نظر دارد.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، بارسلونا پیشنهادی 15 میلیون یورویی به باشگاه اینتر برای جذب مارسلو بروزوویچ داده است. در حقیقت مدیران بارسلونا در نظر دارند که بروزوویچ را هم به خدمت بگیرند تا او به همراه ایلکای گوندوغان دو هافبک دفاعی بارسلونا در فصل آینده باشند.

البته باید دید که اینتر با چنین پیشنهادی موافقت می کند یا نه. مارسلو بروزوویچ که اهل کشور کرواسی است در حال حاضر 30 سال دارد. او از سال 2015 در اینتر حضور دارد و یک بازیکن با سابقه در این تیم به حساب می آید.

یکی از گزینه ها برای بارسلونا این است که فرانک کسیه وارد این معامله شود اما به نظر می رسد که شخص خوان لاپورتا با این قضیه مخالف است.

1471