دستمزد پیشنهادی بارسلونا و النصر به بروزوویچ چقدر تفاوت دارد؟

دستمزد پیشنهادی بارسلونا و النصر به بروزوویچ چقدر تفاوت دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو بروزوویچ، هافبک 30 ساله اهل کشور کرواسی در این روز ها بر سر یک دو راهی قرار گرفته است و این دو راهی انتخاب میان بارسلونا و النصر عربستان است.

به گزارش فوتبالی، هم بارسلونا و هم النصر به دنبال جذب بروزوویچ از اینتر هستند. در حقیقت بارسلونا می خواهد این بازیکن را در ترکیب خود داشته باشد تا در کنار ایلکای گوندوغان جایگزینی برای سرخیو بوسکتس باشد. از سوی دیگر النصر هم در این تابستان به دنبال جذب هافبک دفاعی است.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، النصر عربستان به باشگاه اینتر پیشنهادی 23 میلیون یورویی برای خرید مارسلو بروزوویچ داده است. پیشنهادی که النصر به خود هافبک اهل کشور کرواسی داده است، دستمزد سالانه 20 میلیون یورو است. این در حالی است که باشگاه بارسلونا به مارسلو بروزوویچ پیشنهاد دستمزد سالانه 7 میلیون یورو را داده است. 13 میلیون یورو میان پیشنهاد بارسلونا و پیشنهاد النصر به مارسلو بروزوویچ تفاوت وجود دارد. بارسلونا با توجه به اوضاع مالی خود نمی تواند رقم دستمزد پیشنهادی به مارسلو بروزوویچ را افزایش چندانی بدهد.

نکته ای که موجب شده است بروزوویچ هنوز تصمیم نهایی خود را نگیرد این بوده است که او همچنان شانس حضور در فوتبال اروپا و بازی کردن برای بارسلونا را دارد و می تواند در فصل های آینده راهی فوتبال عربستان شود.

1470