النصر و دادن پیشنهادی بهتر از بارسلونا به هافبک اینتر

النصر و دادن پیشنهادی بهتر از بارسلونا به هافبک اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های اخیر نام مارسلو بروزوویچ پیرامون باشگاه بارسلونا مطرح شده است و گفته شده که آبی و اناری پوشان برای جذب این بازیکن پیشنهادی 15 میلیون یورویی به باشگاه اینتر داده اند.

به گزارش فوتبالی، در این روز ها بازار نقل و انتقالات در فوتبال عربستان بسیار داغ است به طوری که می بینیم تیم های عربستانی به سراغ جذب بازیکنان بزرگ فوتبال اروپا می روند و این روند همچنان ادامه دارد.

به گفته Relevo، در حالی که بارسلونا برای جذب مارسلو بروزوویچ از اینتر به این باشگاه پیشنهادی 15 میلیون یورویی داده بود، اکنون باشگاه النصر عربستان به باشگاه ایتالیایی پیشنهادی 20 میلیون یورویی داده است و به این ترتیب به دنبال جذب این بازیکن اهل کشور کرواسی است.

بروزوویچ یک هافبک دفاعی است و بارسلونا برای جانشینی سرخیو بوسکتس می خواهد در کنار ایلکای گوندوغان او را نیز جذب کند اما اکنون النصر یک مانع بزرگ در این راه برای بارسلونا به حساب می آید.

اینتر ترجیح می دهد که بازیکنش را به هر تیمی که پیشنهاد بهتری می دهد بفروشد و به این ترتیب در رقابت بر سر جذب بروزوویچ، در حال حاضر النصر از بارسلونا جلو تر است و باید دید که در نهایت چه اتفاقی برای این بازیکن رخ می دهد.

1470