بارسلونا رقم پیشنهاد خود به ستاره اینتر را افزایش داد

بارسلونا رقم پیشنهاد خود به ستاره اینتر را افزایش داد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بارسلونا قصد ندارد از رقابت بر سر مارسلو بروزوویچ، هافبک دفاعی اینتر دست بردارد و به این ترتیب اکنون یک پیشنهاد بهتر برای جذب او داده است.

به گزارش فوتبالی، پیشنهاد اولیه بارسلونا برای جذب مارسلو بروزوویچ، رقم 15 میلیون یورو بود. آبی و اناری ها می خواستند با این رقم به سراغ جذب بازیکن اینتر بروند اما باشگاه النصر عربستان وارد این رقابت شد و مبلغ 20 میلیون یورو را به اینتر پیشنهاد داد.

به گفته اشرف بن عیاد، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، آبی و اناری ها اکنون رقم 25 میلیون یورو را به اینتر برای جذب مارسلو بروزوویچ پیشنهاد داده اند. در حقیقت بارسلونا در این تابستان حتما باید یک هافبک دفاعی جذب کند چرا که پس از رفتن سرخیو بوسکتس، جای خالی یک هافبک دفاعی در جمع آبی و اناری ها احساس می شود.

به تازگی اطرافیان مارسلو بروزوویچ هم تایید کرده اند که این بازیکن همچنان دوست دارد در فوتبال اروپا بماند. این قضیه می تواند یک نکته مثبت برای بارسلونا باشد تا در این مسیر راحت تر بتواند بروزوویچ را جذب کند. البته باشگاه اینتر در نهایت بازیکن 30 ساله خود را به تیمی می فروشد که پیشنهاد بالاتر را داده باشد.

1470