بارسلونا به دنبال خرید قرضی ستاره کروات با بند خرید دائمی

بارسلونا به دنبال خرید قرضی ستاره کروات با بند خرید دائمی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا می خواهد در روز های باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات زمستانی، پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند.

به گزارش فوتبالی، قرارداد سرخیو بوسکتس در تابستان آینده با بارسلونا به پایان می رسد و همین قضیه موجب شده است تا آبی و اناری پوشان در مدت اخیر گزینه های زیادی را برای پست هافبک دفاعی مد نظر قرار دهند.

اکنون به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، مارسلو بروزوویچ گزینه جدید بارسلونا برای پست هافبک دفاعی است. بارسا می خواهد این بازیکن را به صورت قرضی تا پایان این فصل به خدمت بگیرد و پس از آن قراردادش را دائمی کند. در واقع آبی و اناری ها می خواهند در معامله با اینتر، یک بند خرید دائمی در قرارداد بازیکن کروات بگذارند.

بارسلونا در حال حاضر ممفیس دیپای را به اتلتیکو مادرید فروخته است و در شرایطی قرار گرفته است که می تواند یک خرید جدید داشته باشد و بهترین گزینه این است اکه پست هافبک دفاعی خود را که در آن نیاز به بازیکن دارد، تقویت کند.

البته باید دید که خود بروزویچ راضی به رفتن به بارسا می شود یا نه چرا که او علاقه ویژه ای به باشگاه اینتر دارد و از سال 2015 در این باشگاه توپ می زند.

1471