رسمی؛ هافبک اینتر بالاخره به النصر پیوست

رسمی؛ هافبک اینتر بالاخره به النصر پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - پس از کش و قوس فراوان بالاخره مارسلو بروزوویچ به طور رسمی به النصر عربستان پیوست و باید دید که اوضاع برای او در فوتبال عربستان به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، ماجرای پیوستن مارسلو بروزوویچ به النصر بسیار طولانی شده بود چرا که این بازیکن پیشنهادی هم از بارسلونا داشت. بروزوویچ برای این که فوتبال اروپا را ترک کند دستمزد بیشتری از النصر می خواست و به نظر می رسد که بالاخره باشگاه عربستانی به خواسته های بازیکن اهل کشور کرواسی تن داده است.

از سوی دیگر، باشگاه النصر برای خرید مارسلو بروزوویچ از اینتر، مبلغ 18 میلیون یورو را به این تیم ایتالیایی داده است. بروزوویچ تا سال 2026 در النصر حضور خواهد داشت و یک قرارداد سه ساله با تیم عربستانی بسته است.

این بازیکن در سی سالگی تصمیم گرفت که راهی فوتبال عربستان شود و به این ترتیب در النصر قرار است با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی شود. در این تابستان بازیکنان زیادی از فوتبال اروپا راهی فوتبال عربستان شده اند و مارسلو بروزوویچ هم جدید ترین بازیکن این لیست است.

با جدا شدن لوییز گوستاوو از النصر، مارسلو بروزوویچ قرار است هافبک دفاعی اصلی النصری ها برای فصل جدید باشد. این بازیکن از سال 2015 تاکنون در اینتر توپ زده است و اکنون راهی النصر می شود.

1470