جانشین بروزوویچ در اینتر مشخص شد

جانشین بروزوویچ در اینتر مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو بروزوویچ به تازگی از اینتر راهی النصر عربستان شده است و به این ترتیب تیم ایتالیایی این هافبک دفاعی اهل کشور کرواسی را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، اکنون جانشین مارسلو بروزوویچ در اینتر مشخص شده است. اینتر خرید داویده فراتسی را نهایی کرده است و تنها اعلام رسمی این انتقال باقی مانده است.

به گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقال فوتبال اروپا، اینتر برای جذب داویده فراتسی، هافبک تیم ساسولو با این باشگاه به توافق رسیده است. فراتسی یک هافبک 23 ساله است که می تواند یک بازیکن آینده دار برای اینتر باشد. اینتر قرار است برای خرید این بازیکن 25 میلیون یورو به همراه مولاتیری را به باشگاه ساسولو بدهد. مولاتیری مهاجم اینتر است که در سال های اخیر در تیم های مختلف به طور قرضی بازی کرده است.

داویده فراتسی قرار است جانشین مارسلو بروزوویچ در ترکیب اینتر شود. در حقیقت پس از رفتن هافبک اهل کشور کرواسی به النصر عربستان، اینتر به یک هافبک نیاز داشت و در نهایت اقدام به جذب داویده فراتسی کرده است و باید دید که اوضاع برای این بازیکن در جمع نراتزوری ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

داویده فراتسی یک قرارداد پنج ساله با اینتر خواهد بست.

1470