بازیکن مورد نظر بارسلونا در یک قدمی الهلال

بازیکن مورد نظر بارسلونا در یک قدمی الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - روبن نوس در آستانه تبدیل شدن به جدیدترین خرید بزرگ لیگ عربستان است چرا که برای انتقال خود با باشگاه الهلال به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، لیگ عربستان به صید بازیکنان سرشناس فوتبال دنیا ادامه می دهد و حالا آنها بازیکنی را می خرند که مورد توجه بارسلونا قرار داشت.  حضور کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در لیگ عربستان باعث شده تا ستارگان دیگری هم برای حضور در این لیگ، چراغ سبز نشان بدهند. در حقیقت دولت عربستان نگاه ویژه ای به سرمایه گذاری روی فوتبال دارد و قرار است که ستارگان سرشناس راهی لیگ عربستان شوند و از این کشور برای کسب میزبانی جام جهانی 2030 حمایت کنند.

لیونل مسی پیشنهاد حضور در الهلال را رد کرد اما عربستانی ها به تلاش برای خرید ستارگان سرشناس ادامه می دهند و شرایط جذب نیمار را دنبال می کنند. اخیرا لوکا مودریچ هافبک کروات رئال پیشنهاد نجومی عربستانی ها را رد کرده است.

حالا گزارشات حاکی از آن است که الهلال برای خرید روبن نوس از ولورهمپتون با مبلغ 47 میلیون پوند به توافق رسیده است. این بازیکن مورد توجه منچستریونایتد، لیورپول و بارسلونا قرار داشت اما به نظر می رسد که راهی عربستان خواهد شد. 

روبن نوس فقط 26 سال سن دارد و تجربه ثبت رکورد به عنوان جوان ترین کاپیتان تاریخ چمپیونزلیگ را دارد اما در این سن و سال تصمیم گرفته که از فوتبال اروپا خارج شود و راه حضور در عربستان را در پیش بگیرد.

4125