آرسنال برای خرید دو ستاره پرتغالی ولورهمپتون دست به کار شد

آرسنال برای خرید دو ستاره پرتغالی ولورهمپتون دست به کار شد

پایگاه خبری فوتبالی - ولورهمپتون به تیم مورد توجه لیگ لیگ انگلیس در این روزها تبدیل شده است. تیم انگلیسی در حال حاضر در رتبه ششم بالاتر از تیم هایی نظیر تاتنهام و آرسنال قرار دارند و به همین خاطر خیلی از باشگاه ها می خواهند بازیکنان مهم این تیم را به خدمت بگیرند و مدافعان، هافبک ها و مهاجمان این تیم پیشنهادهای زیادی از سرتاسر اروپا دارند.

به گزارش فوتبالی، آداما ترائوره مهاجم ولورهمپتون پیشنهادهای زیادی برای بازگشت به فوتبال اسپانیا دارد و بحث بازگشت رائول خیمنز مکزیکی به اتلتیکو مادرید هم وجود دارد اما حالا دیلی میل گزارش داده است که دیگو ژوتا و روبن نوس شاید راهی لندن شوند تا به آرسنال ملحق شوند.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال خواستار خرید این دو بازیکن پرتغالی برای فصل آینده داشته است.آرسنال برای فصل آینده سدریک سوارز و پابلو ماری را در اختیار خواهد داشت و لایوین کورزاوا مدافع چپ پاریسن ژرمن هم در لیست خرید آنها قرار دارد.روبن نوس قرار است که به فاز خلاقیت در تیم کمک کند و ژوتا بازیکن اسبق اتلتیکو مادرید هم در فاز گلزنی نقش خواهد داشت. ژوتا 23 ساله است و تا سال 2022 قرار دارد که در این فصل در 37 بازی پانزده گل زده و شش پاس گل داده است و نمایش خوبی از خود ارائه داده است. او در لیگ اروپا دو تا هت تریک داشت، یکی مقابل بشیکتاش و دیگری مقابل اسپانیول.