آرسنال ۲ - ولورهمپتون ۰؛ توپچی ها با برد ولورهمپتون فصل جدید را آغاز کردند

آرسنال ۲ - ولورهمپتون ۰؛ توپچی ها با برد ولورهمپتون فصل جدید را آغاز کردند

پایگاه خبری فوتبالی- هفته نخست فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس با برتری خانگی برای آرسنال برابر ولورهمپتون پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم آرسنال تیم نایب قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر انگلیس در هفته نخست فصل جدید این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود یعنی امارات به مصاف تیم ولورهمپتون رفت و یک برتری مهم را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول آرسنال حملات زیادی را از همان دقایق ابتدایی  میزبان خیلی زود و در دقیقه ۵ توسط کای هاورتز با ضربه سر و روی پاس بوکایو ساکا به گل اول خود رسید و همین یک گل برتری برای توپچی ها تا پایان ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی باقی ماند تا در نهایت شاگردان میکل آرتتا با نتیجه ۱-۰ نیمه اول را از ولورهمپتون ببرند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران قرمز و سفید پوش شهر لندن بود و هافبک های خلاق آرسنال بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند و در نهایت در دقیقه ۸۳ فشار توپچی ها جواب داد و این بار هم بوکایو ساکا بود که روی حرکت عرضی داخل محوطه جریمه گل دوم تیم خود را زد تا در نهایت این بازی با حساب ۲-۰ به سود تیم آرسنال میزبان به پایان برسد.

با برد آرسنال این تیم با ۳ امتیاز و ولورهمپتون بدون امتیاز هفته نخست لیگ برتر انگلیس را به پایان بردند.

۱۰۰۹