کار سخت لیورپول و آرسنال برای جذب مهاجم 23 ساله ولورهمپتون

کار سخت لیورپول و آرسنال برای جذب مهاجم 23 ساله ولورهمپتون

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته فابریتزیو رومانو، آرسنال و لیورپول کار راحتی برای جذب پدرو نتو، ستاره پرتغالی ولورهمپتون ندارد.

به گزارش فوتبالی، مدیران باشگاه ولورهمپتون، با جدایی پدرو نتو در تابستان 2024 کنار آمده‌اند و به خوبی می‌دانند که این بازیکن به زودی از جمعشان جدا می‌شود. این وینگر 23 ساله مورد توجه لیورپول و آرسنال قرار دارد، اما این دو تیم کار خیلی راحتی برای خرید این بازیکن تاثیرگذار پرتغالی ندارند.

با جدایی یورگن کلوپ از لیورپول، ممکن است پدرو نتو با پیوستن به قرمزهای مرسی ساید مخالفت کند؛ مگر این‌که یک گزینه جذاب دیگر جانشین کلوپ در آنفیلد شود. آن‌ها ژابی آلونسو، سرمربی موفق این فصل بایرلورکوزن را زیر نظر دارند؛ اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است.

اگر آلونسو بتواند با لورکوزن به قهرمانی بوندسلیگا دست پیدا کند، جذب این سرمربی دشوار خواهد بود؛ چون باشگاه آلمانی دیگر به سادگی با جدایی او موافقت نخواهد کرد، از طرفی، خود آلونسو هم شاید مایل نباشد پروژه موفق خود در لورکوزن را رها کند.

فابریتزیو رومانو در همین باره خبر داد: «پدرو نتو مورد توجه آرسنال و لیورپول قرار دارد، اما هنوز پیشرفتی در مذاکرات حاصل نشده است. مدیران ولورهمپتون می‌دانند که نتو مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار دارد و با ایجاد یک بازار رقباتی برای ستاره پرتغالی، قیمت او را افزایش می‌دهد.»

هرچند که پرداخت رقم‌های بالا، برای تیم‌هایی همچون آرسنال و لیورپول غیرممکن نیست، اما مشکل جایی است که منچسترسیتی هم نیم‌نگاهی به خرید پدرو نتو دارد. پیش از این فوتبال ترانسفرز خبر داده بود که پپ گواردیولا عملکرد این بازیکن را تحسین می‌کند.

1428