ولورهمپتون 0-2 آرسنال؛ حال خوش تیم آرتتا

ولورهمپتون 0-2 آرسنال؛ حال خوش تیم آرتتا

خبرگزاری فوتبالی - آرسنال برای چهارمین بازی پیاپی خود پیروز شد و در مقابل ولورهمپتون که در جدول بالاتر از آنها قرار دارد، پیروز شد و حالا با انگیزه ای مضاعف آماده دو بازی مقابل تاتنهام و لسترسیتی می شود که دو بازی بسیار سختی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، توپچی های لندن با پیروزی مقابل ولوز موقتا به رتبه هفتم رسیدند و فقط سه امتیاز تا ولورهمپتون رتبه ششمی فاصله دارند. تیم آرتتا در حالی چهارمین برد پیاپی خود را کسب کرد و به حس و حال خوبش ادامه داد که ساکا و لاکازت گلزنی کردند و آرسنال نیز مثل منچستریونایتد به روند پیروزی های پیاپی خود ادامه داد.

آرسنال همه تلاش خود را انجام می دهد تا از طریق جدول لیگ انگلیس بتواند سهمیه اروپایی کسب کند و از تلاش در این زمینه دست نخواهند کشید. در فاصله پنج بازی تا پایان لیگ انگلیس آنها فعلا در منطقه صعود به لیگ اروپا قرار گرفته اند و از تلاش عقب نخواهند کشید و بازیهای پیش رو را هم جدی خواهند گرفت. البته آنها در جام حذفی انگلیس نیز در نیمه نهایی به قرعه سختی خورده اند و در مقابل منچسترسیتی قرار گرفته اند که در حال حاضر مهارنشدنی به نظر می رسد. به صورت این برد ارزشمند خارج از خانه حس و حال خوب تیم آرتتا را ادامه داد.