واکنش سرمربی ولورهمپتون به لینک شدن ستاره تیمش به بارسلونا

واکنش سرمربی ولورهمپتون به لینک شدن ستاره تیمش به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آبی و اناری پوشان بندر بارسلون به دنبال به خدمت گرفتن بازیکن ولورهمپتون هستند و حالا سرمربی این تیم انگلیسی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی و اسپانیایی، در آخرین کنفرانس مطبوعاتی سرمربی ولورهمپتون، از برونو لاگه، سرمربی ولوز خواسته شد تا در مورد احتمال انتقال آداما ترائوره به بارسلونا اظهار نظر کند. این سرمربی در پاسخ به این درخواست، چنین می گوید: "من چیزی در مورد این شایعات نمی دانم، اما مهم ترین چیز در فوتبال چیست؟ این انتقال باید برای باشگاه و بازیکن خوب باشد. من از مهاجمم راضی هستم، اما هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد."

فران مارتینز، خبرنگار سرشناس و معتبر رسانه های اسپانیایی گزارش می دهد که آداما ترائوره برای مدتی در رادار مدیریت کاتالان ها بوده است. ارتباط با این بازیکن از طریق خورخه مندز که کاتالان ها رابطه‌ی خوبی با او دارند، صورت گرفته است. با این اوصاف، بلوگرانا ممکن است برای ثبت قرارداد این بازیکن مشکل داشته باشد.

پیش از این نیز گفته شده بود که اگر عثمان دمبله، وینگر فرانسوی آبی اناری ها قرارداد خود را با کاتالان ها تمدید نکند، مقامات بارسلونا به دنبال در اختیار گرفتن این بازیکن بیست و پنج ساله خواهند رفت.

بعد از مشکلاتی که برای سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی کاتالان ها به وجود آمد و این بازیکن را وادار به خداحافظی از فوتبال کرد، مدیران بارسلونا به شدت به دنبال تقویت قدرت هجومی و خط حمله‌ی تیم خودشان هستند که در این میان، آداما ترائوره نیز یکی از گزینه های مورد نظر کاتالان ها برای این منظور است.

9404