رسمی؛ نلسون سمدو به ولورهمپتون پیوست

رسمی؛ نلسون سمدو به ولورهمپتون پیوست

خبرگزاری فوتبالی – نلسون سمدو رسما به ولورهمپتون پیوست.

به گزارش فوتبالی، مدافع راست پرتغالی بارسلونا که روز گذشته با انتشار یک پست از هواداران این تیم خداحافظی کرده بود دقایقی پیش طبق اعلام رسمی سایت بارسا و همچنین سایت ولورهمپتون، به این تیم انگلیسی پیوست.

سمدوی ۲۶ ساله ۳ فصل در بارسلونا حضور داشت و توانست به همراه این تیم قهرمانی لالیگا را هم بدست بیاورد. قرارداد او تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد اما قابل تمدید تا ۲۰۲۵ است.

جف شی، از مدیران ولورهمپتون در این رابطه گفته: برای ما خیلی فرصت پیش نمی‌آید که بخواهیم با یک بازیکن در سطح کلاس جهانی از یک باشگاه با سطح کلاس جهانی قرارداد امضا کنیم. امضای قرارداد با نلسون نشان می‌دهد که ما هرگز پیشرفت کردن را متوقف نمی‌کنیم.

سایت ولورهمپتون درباره ماجراجویی سمدو در دنیای فوتبال نوشته که او در سال ۲۰۱۲ در تیم بنفیکا شروع به درخشیدن و پیشرفت کرد و توانسته ۲ بار قهرمان لیگ پرتغال شود. او در سال ۲۰۱۷ به بارسولنا پیوست و توانست ۱۲۴ بار برای این تیم اسپانیایی بازی کند. قهرمانی در لالیگا، جام حذفی و سوپرکاپ از افتخارات او در لباس آبی و اناری‌ها به شمار می‌رود. او ۱۳ بازی ملی هم برای پرتغال انجام داده و توانست قهرمانی لیگ ملت های اروپا را هم به دست بیاورد.

1101