موقعیت بهتر تاتنهام نسبت به بارسلونا برای خرید ستاره ولورهمپتون

موقعیت بهتر تاتنهام نسبت به بارسلونا برای خرید ستاره ولورهمپتون

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون اسپانیا منتظر فروش وینگر ملی پوش و فرانسوی تیم خود است و برای جایگزینی این بازیکن نیز گزینه هایی را در دست بررسی و مد نظر قرار داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی دیلی میل انگلستان، مدیریت باشگاه بارسلونا به دنبال جانشین احتمالی عثمان دمبله در ترکیب تیم کاتالانی است و آداما ترائوره، بازیکن ولورهمپتون انگلستان یکی از گزینه های مقامات کاتالان ها برای این منظور می باشد.

آداما ترائوره با تیم فعلی ولورهمپتون شرایط خوب و مناسبی نداشته و هنوز موفق به به ثمر رساندن گل یا ارسال پاس گلی برای هم تیمی های خود نشده است. بازیکن سابق لاماسیا در لیگ برتر فوتبال جزیره هواداران زیادی دارد.

تاتنهام هاتسپر از جمله تیم هایی است که خواهان خرید این بازیکن است. این باشگاه می خواهد پیشنهاد بیست و یک و نیم میلیون یورویی برای آداما ترائوره ارسال کند. مديران ولورهمپتون با توجه به این که به خرید مدافع فکر می کنند، راضی به فروش این بازیکن تيم خود خواهند بود.

مدیریت باشگاه بارسلونا نیز برای سریع کردن روند انجام معامله، نیازمند جواب نهایی عثمان دمبله است. چرا که این وینگر ملی پوش فرانسوی هنوز به طور قطعی، وضعیت و شرایط آینده‌ی خود را مشخص نکرده است و معلوم نیست که این بازیکن سابق بروسیا دورتموند آلمان بالاخره قصد امضای تمدید قرارداد با کاتالان ها را در سر دارد یا سودای خروج از نیوکمپ و بازی برای باشگاهی دیگر را در ذهن خود می پروراند.

9404