واکنش مهاجم ولورهمپتون به احتمال بازگشت به بارسلونا

واکنش مهاجم ولورهمپتون به احتمال بازگشت به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آداما ترائوره در حالی که منتظر فرصتش در تیم ملی اسپانیا در یورو است، با آینده ای مملو از شایعات مواجه است.

به گزارش فوتبالی، اگر چلسی نتواند اشرف حکیمی را به خدمت بگیرد، به سراغ این بازیکن خواهد آمد چرا که آداما توان حضور در پست بال راست و دفاع راست را دارد  و توخل نیز علاقه زیادی به وی دارد.بیلسا نیز از مدیران چلسی خواسته تا این بازیکن را به خدمت بگیرند هر چند که به نظر می رسد خود این بازیکن بدش نمی آید که به بارسلونا برگردد، تیمی که در آن رشد کرده و خاطرات خوشی از آن جا دارد.

قرارداد ترائوره با ولورهمپتون تا 2023 اعتبار دارد و تیم انگلیسی به سادگی حاضر به فروش وی نمی شود. گفته می شود که ولوز برای فروش این بازیکن 80 میلیون یورو طلب کرده است. حالا او در مورد احتمال بازگشتش به بارسلونا گفته است:" بارسلونا خانه من است و این یک حقیقت است. در آن جا رشد کردم و ده سال در آن جا بودم. باید به همراه وکلایم شرایط را مدیریت کنیم و ببینیم که در صورت بازگشت، چه نقشی در بارسا خواهم داشت."

آداما بهترین فصل خود را نداشت اما بازیکنی است که قدرت بدنی، سرعت و تکنیک بالایی دارد. این بازیکن 25 ساله فصل را با سه گل و سه پاس گل در 41 بازی حضور داشت. این بازیکن تجربه چهار بازی در تیم بزرگسالان بارسلونا را هم دارد اما بعد از بارسا راهی استون ویلا شد و بعد از آن به میدلزبورو و در نهایت ولورهمپتون رفت.

4125