واکنش مهاجم ولورهمپتون به احتمال پیوستن به رئال مادرید

واکنش مهاجم ولورهمپتون به احتمال پیوستن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آداما ترائوره مهاجم اسپانیایی یکی از پدیده های فصل 20-2019 لیگ برتر انگلیس و فوتبال اروپا بوده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم ولورهمپتون به خاطر روند خوبش در لیگ انگلیس نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است. این مهاجم تغییرات بدنی خوبی داشته و به شدت هیکلی تر و عضلانی تر شده است. ترائوره در مورد تقویت شرایط بدنی خود گفته است:"من وزن اضافه نکردم. سخت است که باور کنیم اما وزن اضافه نکردم. تغییر شرایط بدنی ام ژنتیکی بوده است. تمرین می کنم اما خیلی سریع حجم عضلاتم افزایش پیدا کرد."

وی در مورد پیوستن خود به رئال مادرید با وجود سابقه حضور در آکادمی بارسلونا هم صحبت کرد:" اگر قرار باشد که به رئال مادرید بروم، می روم. به خاطر عدم تفاهم از بارسلونا جدا شدم. جدایی چندان خوبی نداشتم اما این خاطره را در ذهنم حفظ خواهم کرد. بازگشت به لالیگا؟ چرا که نه؟ اما به خودم قول دادم که به یکی از بهترین های انگلیس تبدیل شوم."

عملکرد خوب آداما ترائوره در ولورهمپتون باعث شد تا در مقطعی در لیست تیم ملی اسپانیا قرار بگیرد و توسط روبرت مورنو سرمربی سابق اسپانیا در لیست قرار بگیرد هر چند که به علت مصدومیت شانس حضور در یورو را از دست داد. به هر صورت این بازیکن به حضور در یورو امید دارد.