جنگ فدراسیون‎های مالی و اسپانیا؛ چه کسی صاحب بازیکن ولورهمپتون می‌شود؟

جنگ فدراسیون‎های مالی و اسپانیا؛ چه کسی صاحب بازیکن ولورهمپتون می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - فدراسیون فوتبال مالی به آداما ترائوره فشار می آورد تا این بازیکن را به لیست خود اضافه کند. ترائوره در اردوی اخیر تیم ملی اسپانیا حضور داشت اما به علت مشکوک بودن به کرونا بازی نکرد و حالا به نظر می رسد که دو فدراسیون اسپانیا و مالی برای داشتن این مهاجم با هم خواهند جنگید.

به گزارش فوتبالی، آداما در لیست اول لوئیز انریکه قرار دارد و ممکن است که در روز جمعه برای بازی دوستانه با پرتغال و دو بازی لیگ ملت های اروپا مقابل آلمان و اوکراین در لیست قرار بگیرد. تست کرونای این بازیکن در اردوی قبلی مثبت شد و به همین خاطر اردو را ترک کرد هر چند که در تست بعدی نتیجه منفی بود.

فدراسیون فوتبال مالی حالا به آداما فشار می آورد تا نظرش را عوض کند و به جای حضور در اسپانیا در تیم ملی مالی بازی کند. این مهاجم توان حضور در هر دو تیم ملی را دارد. البته ترائوره تنها بازیکن جنجالی لیست جدید تیم ملی مالی نیست بلکه عبدلایه دکوکوره بازیکن 27 ساله اورتون که در همه رده های پایه برای فرانسه بازی کرده و هنوز برای تیم بزرگسالان این تیم بازی نکرده هم در لیست قرار گرفته است.  

آداما که سابقه حضور در آکادمی بارسلونا را دارد، در سالهای اخیر در ولورهمپتون انگلیس درخشیده است و یکی از ستارگان تیم نونو اسپیریتو بوده است. فصل گذشته در 54 بازی در ترکیب اصلی ولورهمپتون قرار گرفت که شش گل زد و دو پاس گل داد و امسال نیز در همه بازیها فیکس بوده است و حتی تجربه حضور در پست دفاع کناری را دارد که البته هنوز پایش به گلزنی باز نشده است.
4125