مقایسه جالب هیکل آداما ترائوره با دوره اولش در بارسلونا

مقایسه جالب هیکل آداما ترائوره با دوره اولش در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آداما ترائوره برای دومین دوره حضورش در نیوکمپ به بارسلونا برگشت که نسبت به دوره قبلی بدنش تغییرات شگفت انگیزی داشته است.

به گزارش فوتبالی، ترائوره در سن هشت سالگی در سال 2004 وارد آکادمی بارسلونا شد و در رده های پایه در نیوکمپ رشد کرد. ترائوره فقط چهار بازی در تیم بزرگسالان بارسلونا داشت و بعد از آن به لیگ انگلیس رفت تا برای استون ویلا، میدلزبورو و ولورهمپتون بازی کند. ملی پوش اسپانیایی در زمستان پیشنهاد تاتنهام را رد کرد تا قرضی به بارسلونا برگردد که کاتالان ها بند خرید در قراردادش گنجاندند.

آداما ترائوره

ترائوره در دوره اولش در بارسلونا هیکلی نحیف داشت اما حالا به عنوان یک غول از نظر بدنی برگشته است. بازیکن 26 ساله حالا عضلات بسیار تنومندی دارد و بیشتر شبیه بدنسازها، بوکسورها یا بازیکنان فوتبال امریکایی شده است. ترائوره بدون این که وزنه بزند، عضلاتش را تقویت کرده و همین مسئله خیلی ها را شگفت زده کرده است. در حقیقت او اهل دمبل زدن یا وزنه زدن در تمریناتش نیست. خودش در این باره گفته است:" هر روز با مربی بدنسازم تمرین می کنم. خیلی ها در شبکه های اجتماعی می پرسند که ایا وزنه می زنم اما این کار را نمی کنم. فقط از روش های پیشگیری و تمرینات فیزیکی استفاده می کنم. هدفم عضله آوردن نبود اما خیلی سریع عضله آوردم.  هرگز وزنه نزدم. می دانم که خیلی ها باور نمی کنند اما این صحت دارد."

4125