بودجه نقل و انتقالاتی نیوکاسل در تابستان پیش رو مشخص شد

بودجه نقل و انتقالاتی نیوکاسل در تابستان پیش رو مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی – ادی هاو سرمربی تیم نیوکاسل و تیم نقل وانتقالاتی اش بودجه ای 75 میلیون پوندی را در این تابستان در اختیار خواهند داشت .

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل پس از فصل بسیار موفقی که گذراند سال آینده باید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند و این نیازمند تقویت ترکیب تیم ادی هاو برای ادامه عملکرد خوبشان این بار در رقابت های اروپایی است. چندین گزارش حاکی از این است که به دلیل قوانین فیر پلی مالی مبلغ 75 میلیون پوندی بودجه ای است که آن‌ها باید با آن کار کنند و تنها راه نزدیک کردن این مبلغ به 100 میلیون پوند فروش بازیکن یا گرفتن وام از بانک است.

به نقل از میل اسپورت، جیمز مدیسون هافبک طراح تیم سقوط کرده لستر یکی از اهداف اصلی ادی هاو است در حالی که اسکات مک تامینی از منچستر یونایتد، مویزس کایسدو از برایتون و کانرگلگر از چلسی نیز دیگر گزینه هایی هستند که تیم نیوکاسل زیر نظر دارد.

تیم نیوکاسل تحت نظر مالکان سعودی خود در سه پنجره نقل و انتقالاتی گذشته 250 میلیون پوند هزینه کرده و با توجه به کسب سهمیه لیگ قهرمانان در این فصل طرفداران کلاغ ها انتظار داشتند بودجه ای که در این تابستان در اختیار تیمشان قرار می‌گیرد از هر زمان دیگری بیشتر باشد  اما با وجود محاسباتی که انجام شده طبق قوانین مالی لیگ انگلیس نیوکاسل مجاز به صرف 70-80 میلیون پوند است تا به خاطر نقض قوانین مالی در خطر جریمه اتحادیه فوتبال انگلیس قرار نگیرد.

2102