گزینه نقل و انتقالاتی لیورپول و نیوکاسل در رادار شیاطین سرخ

گزینه نقل و انتقالاتی لیورپول و نیوکاسل در رادار شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد قصد دارد در تابستان پیش رو برای جذب نیکولا بارلا، که پیش از این هدف نقل و انتقالاتی لیورپول و نیوکاسل بود، اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، به گزارش فیچاجس، منچستریونایتد یکی از تیم‌های لیگ برتری است که ممکن است برای جذب نیکولا بارلا، ستاره خط هافبک اینتر میلان اقدام کند. این ملی‌پوش ایتالیایی مدت‌هاست که زمزمه‌های پیوستنش به لیگ برتر انگلیس شنیده می‌شود. نیوکاسل در تابستان گذشته به فکر جذب او بود، اما او پیشنهاد کلاغ‌ها را رد کرد.

با این وجود، همچنان شایعات مربوط به انتقال این بازیکن به لیگ برتر انگلیس متوقف نشده است. طبق گفته فیچاجس، اینتر برای حفظ بازیکن ارزشمند خود در تلاش است تا قرارداد این بازیکن را تا سال 2028 تمدید کند.

این بازیکن 27 ساله یکی از مهره‌های کلیدی برنامه‌های سیمونه اینزاگی است؛ اما اگر منچستریونایتد، نیوکاسل یا لیورپول بتوانند با ارائه پیشنهادی متقاعدکننده بازیکن و اینتر را متقاعد کنند، ممکن است شرایط طور دیگری رقم بخورد.

او در این فصل 35 بازی انجام داده و 7 گل به ثمر رسانده است. او یکی از بازیکنان اصلی و مهم اینتر میلان است و نقش تاثیرگذاری در صدرنشینی نراتزوری در سری آ دارد. خلاقیت و جنگندگی او باعث شده تا اینتر در میانه میدان نسبت به سایر تیم‌ها برتری داشته باشد. او و چالهان اوغلو یکی از بهترین زوج‌های خط هافبک این فصل اروپا را تشکیل داده‌اند.

به گفته رسانه ترانسفر مارکت، ارزش نیکولا بارلا 75 میلیون یورو است.

البته باید اشاره کرد در صورت جدایی کاسمیرو از منچستریونایتد، شیاطین سرخ دیگر برای جذب بارلا تلاش نمی‌کنند، چون در این حالت اولویت اصلی باشگاه به خدمت گرفتن یک هافبک تدافعی خواهد بود.

1428