مبلغ درخواستی آرسنال برای فروش ستاره خود به نیوکاسل

مبلغ درخواستی آرسنال برای فروش ستاره خود به نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال به نیوکاسل اعلام کرده بود که  جذب کیران تیرنی مدافع چپ اسکاتلندی شان برای آن ها بیش از 30 میلیون پوند هزینه در بر خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل درحالی که برای شروع کار خود در لیگ قهرمانان آماده می‌شود، جذب کیران تیرنی با مبلغ 30 میلیون پوند اطمینان داشت اما آرسنال خواهان مبلغ بیشتری برای صدور اجازه جدایی مدافع اسکاتلندی خود است. تیرنی فصل سختی را پشت سر گذاشت و برای به دست آوردن تایم بازی مناسب در طول فصل به تقلا افتاده بود. توپچی ها در سال 2019 مبلغ 25 میلیون را برای جذب تیرنی به سلتیک پرداخت کردند و این مدافع 26 ساله شروع امیدوار کننده ای برای آرسنال داشت. پس از انتقال الکساندر زینچنکو از منچستر سیتی به آرسنال در تابستان گذشته دقایق بازی او در ترکیب آرسنال بسیار کاهش یافت و حالا او در حال تصمیم گیری برای آینده خود است. تیرنی که تا سال 2026 با آرسنال قرارداد دارد 123 بازی را در پیراهن آرسنال به انجام رسانده است.

جان بارنز تیرنی را به رد پیشنهاد نیوکاسل و جنگیدن برای جایگاهش در آرسنال تشویق کرده است:" کیران تیرنی بازیکن خوبی است که قطعا در نیوکاسل جا خواهد افتاد اما او برای آرسنال نیز گزینه خوبی است. او بازیکن آرسنال است و آرسنال نیز تیم خوبی برای اوست. البته که آن‌ها زینچنکو را دارند که در حال حاضر در پست تیرنی بازی می‌کند اما نمی‌توانم متوجه شوم که چرا او بخواهد از آرسنال جدا شود."

2102