رسمی؛ رکورد نقل و انتقالات تاریخ نیوکاسل شکسته شد

رسمی؛ رکورد نقل و انتقالات تاریخ نیوکاسل شکسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه نیوکاسل رسما اعلام کرد برونو گیمارش هافبک برزیلی را با مبلغ 50 میلیون یورو از لیون به خدمت گرفته تا او به گران‌ترین انتقال تاریخ این باشگاه تبدیل شود. 

به گزارش فوتبالی، مالکان نیوکاسل عملکرد بسیار خوبی در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه داشته‌اند. آن‌ها پس از پوشش دادن نقاط ضعف خود در پست‌های دفاع چپ و دفاع راست با آوردن کیران تریپیر و لوکاس دینیه، حالا هافبک بیست و چهار ساله برزیلی را جذب کردند تا کیفیت خط هافبک خود را ارتقا ببخشند. نیوکاسل اصلا وضعیت خوبی در جدول لیگ برتر انگلیس ندارد و یکی از مدعیان اصلی سقوط به چمپیونشیپ محسوب می‌شوند.

به نقل از مارکا، گیمارش در حال حاضر در اردوی تیم ملی برزیل حضور دارد و به همین خاطر تست‎های پزشکی‌اش را در برزیل پشت سر گذاشت و هفته آینده به انگلیس خواهد رفت. ادی هاو سرمربی نیوکاسل راجع به سومین خرید تیمش در ژانویه گفت: "برونو یک استعداد ناب است و برای مدت طولانی او را زیر نظر داشتیم. خوشحالم بالاخره به هدفمان رسیدیم. او بلافاصله پس از ورودش به تیم، باعث تقویت و ارتقای سطح کیفی خواهد شد. برونو یکی از بازیکنان برتر لیگ فرانسه در این فصل بوده و شک ندارم که هواداران از این خرید لذت خواهند برد."

4416