منچسترسیتی برونو گیمارش را می خواهد اما نه با مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند

منچسترسیتی برونو گیمارش را می خواهد اما نه با مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی پروسه جذب هافبک برزیلی باشگاه نیوکاسل را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل باشگاه منچسترسیتی در صورتی که برونو گیمارش هافبک تیم ملی برزیل واقعا قصد داشته باشد نیوکاسل را ترک کند، به فکر جذب او خواهد بود. با این حال، آنها برنامه ای برای پرداخت ۱۰۰ میلیون پوند به عنوان بند آزادسازی برای برونو گیمارش ندارند. پیش از این شایعاتی از سوی برخی اکانت‌های مرتبط به نیوکاسل مبنی بر فعال شدن بند فسخ برونو گیمارش توسط منچسترسیتی وجود داشت اما هیچکدام از آنها قابل تأیید نیست.

اطرافیان برونو گیمارش امیدوار هستند او حداقل از دو باشگاه لیگ برتر انگلیس پیشنهاداتی دریافت کنند و اولویت این بازیکن ماندن در انگلیس است. بند آزادسازی ۱۰۰ میلیون پوندی گیمارش که ماه آینده منقضی می شود، می تواند در سه قسط سالانه پرداخت شود.

پیش از این و بر اساس آنچه که فریزر فلچر برای تیم تاک نوشته بود آرسنال هم قصد دارد تا برونو‌ گیمارش را در تابستان جذب کند.‌ آرسنال به پشتوانه ملیت مشترک ادو گاسپار مدیر ورزشی خود و گیمارش و همچنین وجود آرتتا این بازیکن را جذب کند. همچنین برخی منابع گزارش داده بودند آرسنال گیمارش و ایساک دو ستاره نیوکاسل را با هم می خواهد و ۲۵۰ میلیون یورو برای تابستان بودجه خواهد داشت.

۱۰۰۹