منچسترسیتی با هت تریک تورس نیوکاسل را شکست داد

منچسترسیتی با هت تریک تورس نیوکاسل را شکست داد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد در خانه نیوکاسل به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، جمعه شب دو تیم نیوکاسل و منچسترسیتی از چهارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند. منچسترسیتی هفته گذشته با شکست منچستریونایتد مقابل لسترسیتی، قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس شد و در این دیدار بدون ستاره‌هایی کوین دی بروین، لاپورته، دیاز و محرز پا به میدان گذاشته بود. 

در این دیدار پر گل، شاگردان پپ گواردیولا مطابق انتظار کنترل بازی را در دست گرفتند و از همان ابتدا نیوکاسل را تحت فشار قرار دادند، اما این میزبان بود که خلاف جریان بازی در دقیقه 25 توسط امیل کرفت به گل رسید. در دقیقه 39 ژوائو کانسلو گل تساوی را به ثمر رساند و 3 دقیقه بعد، فرانس تورس گل دوم را زد. اما این پایان کار در نیمه اول نبود و در دقیقه 45+6 نیوکاسل صاحب یک ضربه پنالتی شد و جوئلینتون آن را تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با تساوی 2-2 به پایان برسد. 

در نیمه دوم باز هم نیوکاسل در دقیقه 62 صاحب یک ضربه پنالتی شد و این بار جو ویلوک پشت ایستاد. ضربه جو ویلاک را اسکات کارسون دفع کرد، اما در برگشت همین بازیکن، توپ را گل کرد تا این نیوکاسل باشد که برای بار دوم جلو می‌افتد. خوشحالی نیوکاسل تنها دو دقیقه دوام داشت و فران تورس در دقایق 64 و 66 دو گل دیگر زد تا منچسترسیتی در نهایت با نتیجه 4-3 پیروز این بازی جذاب شود.

4416