هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد و چلسی در رادار نیوکاسل

هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد و چلسی در رادار نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی- نیوکاسل خواهان جذب جاناتان دیوید، ستاره کانادایی باشگاه لیل فرانسه است.

به گزارش فوتبالی، پس از منچستریونایتد، استون ویلا و چلسی، نیوکاسل یونایتد جدیدترین تیمی است که برای جذب جاناتان دیوید، مهاجم لیل ابراز علاقه کرده است.

شاگردان ادی هاو فصل سختی را پشت سر می‌گذارند و بعید به نظر می‌رسد که بتوانند موفقیت‌های فصل گذشته خود را در این فصل تکرار کنند. اما آینده کلاغ‌ها همچنان روشن است. آن‌ها در فصل گذشته نشان دادند ظرفیت بالایی برای رسیدن به موفقیت دارند و پروژه عربستانی‌ها نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

آن‌ها حالا برای تقویت تیم خود در فصل آینده، جاناتان دیوید، ستاره کانادایی باشگاه لیل فرانسه را زیر نظر گرفته‌اند. به گفته رسانه فوتبال ترانسفرز، این مهاجم تقریبا 43 میلیون پوند قیمت‌گذاری شده و خرید ارزانی برای نیوکاسل نخواهد بود.

آن‌ها تمایل دارند در تابستان پیش رو، با جدایی کالوم ویلسون موافقت کنند و جاناتان دیوید را به عنوان جانشین او در نظر دارند تا زوج الکساندر ایساک در خط حمله کلاغ‌ها باشد.

پیش از این، تیم‌هایی همچون استون ویلا، چلسی و منچستریونایتد هم متمایل به جذب دیوید بودند. همچنین برنتفورد هم در نظر دارد تا در صورت جدایی ایوان تونی در نقل و انتقالات تابستانی، دیوید را به خدمت بگیرد.

دیوید در 166 بازی در تمام رقابت‌ها برای لیل، 71 بار موفق به گلزنی شده است. او در این فصل لوشامپیونه فرانسه، در 21 بازی برای لیل به میدان رفت که توانست 8 گل به ثمر برساند.

اینطور که مشخص است، تیم‌های زیادی خواهان خرید او در تابستان هستند و نیوکاسل باید برای جذب دیوید با دیگر تیم‌های انگلیسی رقابت کند.

1428