گزارش ویژه/ حجت کریمی مدیرعامل شود، نکونام سرمربی استقلال نمی شود!

گزارش ویژه/ حجت کریمی مدیرعامل شود، نکونام سرمربی استقلال نمی شود!

پایگاه خبری فوتبالی- یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی، می‌تواند حضور احتمالی جواد نکونام در استقلال را منتفی کند.

به گزارش فوتبالی، در صورتی که امکان ادامه همکاری ریکاردو ساپینتو با استقلال وجود نداشته باشد که احتمالش هم زیاد است، جواد نکونام یکی از مربیانی است که استقلال به همکاری با او فکر خواهد کرد و البته شانس زیادی برای سرمربی شدن در استقلال دارد.

گفته می‌شود تنها رقیب داخلی او برای نشستن روی نیمکت استقلال، سید مهدی رحمتی بود که حالا او سرمربی نساجی شده و همین مساله می‌تواند احتمال مربیگری او در استقلال را افزایش دهد.

 منتهی بازگشت نکونام به استقلال، به یک ماجرای فوق‌العاده عجیب وابسته شده که همین موضوع می‌تواند حضور او در استقلال را تحت تاثیر قرار دهد.

آنطور که روزنامه ایران‌ورزشی نوشته، وقتی نام نکو برای سرمربیگری در استقلال مطرح شد به گوش او می‌رسانند که اگر می‌خواهی در استقلال مربی شوی باید از یک شخصیت شناخته شده در فوتبال ایران رخصت بگیری. شخصی که حسابی روی حجت کریمی هم نفوذ دارد.

جواد نکونام هم تا نام این شخص را شنیده بی‌هیچ رودربایستی این پیشنهاد را رد کرده است. پس مشخص است در صورتی که حجت کریمی در یکشنبه هفته آینده مدیرعامل استقلال شود، نکونام هیچ شانسی برای سرمربیگری استقلال نخواهد داشت. البته به نظر می رسد شانس حجت کریمی برای مدیرعاملی استقلال هم چندان بالا نیست و او به دلیل حضور در هیات مدیره‌های دوران آجورلو و فتح‌الله‌زاده، تحت فشار انتقادهای هواداران استقلال قرار دارد. شنیده شده کریمی او از برگزار نشدن مجمع باشگاه، خوشحال هم بوده است! در هر حال باید تا روز یکشنبه هفته آینده صبر کرد و دید چه اتفاقاتی در مجمع باشگاه استقلال خواهد افتاد.

درباره آن شخص که روی کریمی نفوذ دارد باید به این نکته اشاره کنیم که در موردش گفته شده نه تنها در استقلال بلکه در چند تیم دیگر هم نظر او حتما باید لحاظ شود و سرمربی آن تیمها باید تاییدیه او را داشته باشند. البته اگر شخص دیگری غیر از حجت کریمی، مدیرعامل استقلال شود، مطمئنا این فرد پرنفوذ نمی‌تواند در روند انتخاب سرمربی استقلال، اثر بگذارد و حتی شاید برای استقلال، یک سرمربی خوب خارجی هم انتخاب شود!

۱۹۸۴