همراهی بازیکنان استقلال با جواد نکونام

همراهی بازیکنان استقلال با جواد نکونام

پايگاه خبری فوتبالی- بازیکنان استقلال، استوری سرمربی این تیم را بازنشر کردند.

به گزارش فوتبالی، استقلالی‌ها طی روزهای گذشته تمام تمرکزشان را روی جذب علیرضا بیرانوند گذاشته بودند اما نهایتا این بازیکن در پرسپولیس ماندنی شد تا هواداران آبی که منتظر انفجار بمب حجت کریمی بودند، بعد از ناکامی تیم مدیریتی استقلال در جذب این بازیکن و همچنین ماجرای پیش‌آمده برای محمد محبی، انتقاد از نفر اول تیم مدیریتی باشگاه را از سر بگیرند.

در روزی که حضور بیرانوند در استقلال منتفی شد، علی امیری قائم مقام این باشگاه به خاطر انتشار فایل صوتی منتسب به او در فضای مجازی، از سمت خود استعفا داد و دیشب هم نوبت به حجت کریمی رسید که خبر استعفایش را رسانه‌ای کند تا جواد نکونام در شروع کارش، حسابی سورپرایز شود!

بعد از این اتفاقات، جواد نکونام که پیش از این عنوان کرده بود از شرایط نقل و انتقالاتی استقلال به هیچ وجه رضایت ندارد، در صفحه اینستاگرام خود به این استعفا واکنش نشان داد. حتی این شایعه به گوش رسید که او هم در آستانه‌ استعفا قرار دارد ولی خبری رسمی در این خصوص اعلام نشد. 

بعد از واکنش نکونام، به دنبال آن دیگر بازیکنان استقلال هم استوری او را بازنشر دادند تا به نوعی اعتراض خود از شرایط موجود این باشگاه را نشان داده باشند.

1999