رونمایی از سورپرایز ساپینتو برای فینال جام حذفی

رونمایی از سورپرایز ساپینتو برای فینال جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی- انتشار یکی از تصاویر مربوط به تمرین امروز استقلال هواداران این تیم را خوشحال کرده است.

به گزارش فوتبالی، از نگاه کارشناسان یکی از دلایل فنی ناکامی استقلال در رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم به مصدومیت و غیبت کوین یامگا در هفته‌های پایانی مربوط می‌شود. او در اواخر نیمه اول شهرآورد در چارچوب هفته بیست و هفتم مصدوم شد و دیگر نتوانست برای استقلال بازی کند تا این تیم در دو بازی متوالی 4 امتیاز مهم از دست بدهد و در نهایت هم با همان 4 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیسِ قهرمان در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

در طول فصل نقش کوین یامگا در کمربند میانی تیم استقلال آنقدر مثبت بوده که او را به یکی از ستون‌های تفکرات ریکاردو ساپینتو تبدیل کرد. نگاهی به عملکرد تیمی آبی‌ها در شهرآورد صدم که به دو بخش قبل و بعد از مصدومیت کوین یامگا تقسیم می‌شود به خوبی تاثیر این بازیکن بر ضرباهنگ تیم را نشان می‌دهد.

به همین دلیل است که با انتشار تصویری از حضور او در تمرین امروز استقلال امیدواری هواداران این تیم برای پیروزی در فینال جام حذفی بیشتر شده است. در کنفرانس خبری بعد از بازی استقلال و نساجی در مرحله نیمه نهایی بود که ریکاردو ساپینتو با بیان اینکه از روند درمانی یامگا مطلع است تا مشخص شود حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده است.

حالا کوین یامگا که با موفقیت دوره درمان را سپری کرده و اجازه نداده فصل برایش تمام شود، انگیزه‌های زیادی برای دربی صد و یکم دارد و می‌تواند به سورپرایز ریکاردو ساپینتو در این مصاف تبدیل شود. نکته جالب برای یامگا این است که او در بازی با پرسپولیس مصدوم شد و حالا بعد از چند هفته، درست در مصافی دیگر با این تیم به میادین برگشته است.

6442