سوژه روز؛ قولی که ساپینتو به هواداران استقلال نداده بود!

سوژه روز؛ قولی که ساپینتو به هواداران استقلال نداده بود!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از مهمترین بخش‌های صحبتهای ریکاردو ساپینتو بعد از بازی با نساجی، توضیح او درباره وعده بزرگش به هواداران استقلال بود.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو ساپینتو در مراسم معارفه‌اش به عنوان سرمربی استقلال، قول ویژه‌ای به هواداران این تیم داده بود. اینکه قصد دارد با تیمش، در تمام جامهای ممکن قهرمان شود.

صحبتهای او را به نقل از کانال رسمی باشگاه استقلال برایتان نقل می‌کنیم:" همه می‌دانیم که ما چالش سختی در پیش داریم و همان‌طور که با مدیرعامل صحبت کردم، من می‌خواهم ۴ قهرمانی برای استقلال بیاورم."

ساپینتو از 4 جام ممکن، فعلا یک جام را برای استقلال گرفته و در صورت قهرمانی در جام حذفی، می‌تواند یک جام دیگر هم به استقلالی‌ها هدیه بدهد. در شرایطی که هنوز وضعیت حضور استقلال در آسیا مشخص نیست، آبی‌ها در لیگ و در کورس قهرمانی، از پرسپولیس کم آوردند تا ساپینتو نتواند به قولش عمل کند.

البته که ساپینتو معتقد است هیچ قولی در این زمینه به هواداران تیمش نداده است. صحبتهای او بعد از بازی دیشب را بخوانید:" من نگفتم که ۴ جام می‌گیرم بلکه گفتم برای رسیدن به آن‌ها سعی می‌کنم و می‌جنگم. اما یک نفر بعد از آن به من گفت که ما نمی‌توانیم در آسیا بازی کنیم و جام‌ها خود به خود به عدد ۳ رسید."

سرمربی استقلال به این نکته هم اشاره کرده که با اینکه او قولی به هواداران تیمش برای گرفتن چهار جام نداده بود اما اگر لیگ قهرمانان آسیا را فاکتور بگیریم، او می‌توانست سه جام به آبی‌ها هدیه دهد:" اجازه ندادند که قهرمان لیگ شویم. همه شما و کارشناسان می‌گویند که ۱۰ امتیاز از ما گرفته شده ولی از نظر من ۱۲ امتیاز بود. نگذاشتند قهرمان شویم."

1984