صحبت‌های ژاوی پس از قهرمانی بارسلونا در لالیگا

صحبت‌های ژاوی پس از قهرمانی بارسلونا در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در پایان بازی تیمش و اسپانیول در مورد قهرمانی تیمش در لالیگا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی در مورد قهرمانی بارسلونا گفت:" فوق العاده بود. خوب تلاش کردیم. همه چیز در ماه ژولای آغاز شد. ده ماه تلاش کردیم و به نظرم تلاش فوق العاده ای داشتیم. برای ثبات پروژه، این اتفاق مهمی بود. قهرمانی لالیگا نشان داد که شرایط خوب پیش رفته است.  در نیمه اول درخشان بودیم. درست است که بعد از نتیجه چهار بر صفر، کمی بی خیال بودیم. بردن لالیگا در یک دربی، فوق العاده بود. این یک سناریوی ایده آل است. این بازی خلاصه ای از عملکرد و تلاش فوق العاده ایست که در پایان بازی داشتیم."

وی در مورد حمله هواداران اسپانیول به سوی بازیکنان تیمش گفت:"  عادی بود که خوشحالی کنیم. سخت است که بتوانی خودت را کنترل کنی و به بازیکنان گفتم که بهتر است که به احترام حریف، خودمان را کنترل کنیم. " 

ژاوی در پایان بازی گفت :" بعد از این قهرمانی یاد والدین و خانواده ام افتادم. آنها همیشه از ما حمایت کردند. گاهی به اندازه کافی به کارت احترام گذاشته نمی شود اما همیشه با تلاش به موفقیت رسیده ام. به نظرم لالیگای فوق العاده ای داشتیم و این موفقیت متعلق به تیم است."

4125