جلسه بارسلونا با لالیگا بر سر لیونل مسی

جلسه بارسلونا با لالیگا بر سر لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی کاتالان‌ها تایید کرد که بارسلونا مذاکراتی را با سران لالیگا بر سر بازگشت احتمالی لیونل مسی به نیوکمپ داشته است. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2021، لیونل مسی پس از به توافق نرسیدن با سران بارسلونا، مجبور به ترک این باشگاه و پیوستن به پاریسن ژرمن شد. حالا بعد از گذشت نزدیک به دو فصل، شرایط فوق ستاره آرژانتینی در پاریس خیلی خوب به نظر نمی رسد و بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان مدعی هستند که قهرمان جام جهانی 2022، قطعاً در تابستان آینده از پاریسن ژرمن جدا خواهد شد. چند مقام رسمی در بارسلونا از جمله لاپورتا، در مصاحبه‌های اخیر خود، درهای ورود به بارسا را برای مسی بازگذاشته‌اند، اما تاکنون هیچ اقدام رسمی انجام نشده و خاویر تباس چندین بار اعلام کرد که بازگشت مسی به نیوکمپ، دور از ذهن می باشد.

به نقل از سایت گل، با این وجود، ژاوی به خبرنگاران گفت: "بارسلونا با لالیگا دیدار کرده، اما نه فقط برای بازگشت احتمالی لیونل مسی. بلکه صحبت کردیم تا بفهمیم از چه راهی می توانیم ترکیب خود را برای فصل آینده تقویت کنیم، اما فعلاً این موضوع اهمیتی ندارد، چون باید قهرمان لالیگا شویم. این مسائل به متئو آلمنی مربوط است و او ما را در جریان خواهد گذاشت. از نظر تئوری، همه چیز خوب به نظر می رسد، اما صحبت کردن درباره بازگشت مسی به بارسا کمی زود است."

4416